Menu principale

cotoletta alla milanese

Aperto da Lu, Gennaio 14, 2007, 21:37:03 PM

Discussione precedente - Discussione successiva

0 Utenti e 2 Visitatori stanno visualizzando questa discussione.

Lu

Ses cotolètt de vitèll -i primm ses cont el manich tiraa foeura dal carree, (el quadrèll), d’on vitèll giovin de latt. On ciccin de farina. Duu oeuv. On etto e mèzz de butter chiarificaa, faa fond a bagno maria per fà andà giò el siero a stà manera el butter diventa ciar. Pan grattaa. Trii limon, saa.
Sto piatt chì che l’è pròppi milanes, se dis che l’è facil de preparà, ma l’è minga tròpp vera.
Quaivun el dis anca che l’è de origin viennes, ma dèmm a traa a mì l’è pròppi milanes, gemò ai temp di latin se parlava de carna còtta con panatio (se l’è, se l’è minga la carna impanada) a chì temp i tognitt mangiaven carna cruda figuremes la cotolètta, sù gent, dèmm avanti con la rizètta.
Ai cotolètt ghe va tiraa via la pèll e on quai nervitt che gh’è in la carna, per minga fai riscià sù intanta che coeusen a stà menera coeusen tucc instèss, poeu vann pestaa cont el pestacarna, per fai diventà sottil e fròll, indi passi in on ciccin de farina.
A òpera finida gh’avii de sbatt i duu oeuv in d’ona fondina, strusciagh denter i cotolètt e fai poeu involtià in del pan grattaa, magari preparaa al moment, ch’el gh’ha de taccass ben ben a la carna.
Poeu gh’avii de fai coeus con fiamma moderada, fin quand comincien a ciappà color, da tutt e dò i part, quand hinn còtt metti bei ordinaa in d’on piatt de portada tegnuu al cald, versègh a sora el butter de cottura e sbroffi de saa, guarniss el piatt con foeuj de lattuga e fettin de limon.
Questa l’è la cotolètta a la milanesa se gh’hann de savè a Vienna.
Come vin podii bev on ciarètt del Garda ò anca on bardolin se pò anca bev del vin bianch, ma el gh’ha de vèss on vin puttòst strutturaa e bèll corpos.

Dòpo che hoo spiegaa come se fà la vera cotolètta a la milanesa ve doo on consili in doe andala a mangià se gh’avii minga tròppa voeuja de mettèss ai fornei, se tratta d’ona trattoria ò mej d’on ristorant in doe la fann a la manera giusta come ai temp indree, se tratta d’on pòst doe se mangia pròppi a la milanesa e soratutt l’è anca minga tròpp car el prèzzi l’è verament proporzionaa al mangià e se poeu andii a nòmm de el milanes ò del mè (Renato Colombo) ve tratterann cont i guant ve raccomandi de minga lassam sassitt in di scarp (per mej vèss ciar el cont de pagà).
Lu
Honda CRE 230F

volere, è potere!

XR17

Che dici????  :-[ :-[
In questo momento non sono in grado di decifrare  :D ;D :D ;D :D ;D :D ;D
ex:
Piaggio NRG MC3
Honda XL125R
Honda XR400R
Honda XL650V Transalp

Mezzo attuale:
Beta M4!!!

RAZZO

Mi sembra di sentir parlare mia nonna !!  :love01:

Honda-Razzo.


WAKATADAO RESING TIM

KAZZEMBERGHER TEAM

meccano69

Te capìi la "sciura milanées ".....  :D :D :D
Meglio de la Suor Germana !!!

P.S. : Mi sembra un po' O.T. , ... 

docmarco62

 ciao bela tusa, ma te minga dì induè andà a mangiala per minga burdegà la mia cùsina, e poe el savevi no che ghe andava il buter de suravia!
marco
lei la esce, lui la entra
Vincitore del Trofeo "PISTONASSO 2007" al 3° Gran Premio Tana delle Tigri
Santo del giorno: San Penetrato da Tergo
ALLA LIIIIIIIIIIIIIIBBIA! FATTO!
Putost che tò la dona mi tovi la Gilera...
A Marrakesh sono andato cercando il Fesh Fesh...
e invece poi ho solo trovato me stesh...
Mò me ne vato ammare...
Next Stop...2022 I've a dream
2023 Si cambia!
HAT Pavia-Sanremo 2024, fatta ma...Mah!

thecapitan

Ma 'alura ... che topic l'e' ches chi?  :)
cuore arancio sangue blu    ktm 950 Adv S 2005
                                         ktm exc 525 2007
                                      Socio AFI numero 1153

Mura

mi sembrava ostrogoto  :D ma poi ho tradotto immediatamente: prima in dialetto veneto, poi in italiano... :D :D :D

rickyx

da piccolo avevo un seggiolone altiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssimo..........
    http://www.xr-italia.com/forumxr/index.php?topic=18010.0   
     

orso

Citazione di: Mura il Gennaio 14, 2007, 22:28:08 PM
mi sembrava ostrogoto  :D ma poi ho tradotto immediatamente: prima in dialetto veneto, poi in italiano... :D :D :D
:D :D :D a lè migga cines  ;D ;D ;D
non sò ancora cosa farò da grande

ilpaolone

XR 600R 1989 - NX 650 Dominator 1992(work in progress) - TRIUMPH SPEED TRIPLE 955i 2000 - YAMAHA TDR 250 1988 - LAMBRETTA LI 150 II SERIE 1960 - LAMBRETTA SPECIAL 150 1965 - LAMBRETTA LD 150 1956 - LAMBRETTA LI 150 I SERIE(Filtrona) 1958 - LAMBRETTA LUI 50 1968

rickyx

Citazione di: il paolone il Gennaio 15, 2007, 08:37:49 AM
A sii propi tuch teruni!!!

P.
:D :D :D   .....vadavi'a 'l cu :D :D :D :D                                             (mi scuso per la dieresi mancante sulla u, ma il pc non e' tedesco ne' milanese :D :D :D :D)
da piccolo avevo un seggiolone altiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssimo..........
    http://www.xr-italia.com/forumxr/index.php?topic=18010.0   
     

RC30

Ca@@o, l'iconcina "Traduci" non mi funziona.........:-[
Honda XR 650M '05 - Honda RC30 '89 - Honda CB 400 SS da scippo '75

K  Ho un cervello, non sono analfabeta e non sento l'irrefrenabile bisogno di deturpare la mia lingua madre con K ed abbreviazioni (almeno ci provo).

orso

Citazione di: RC30 il Gennaio 15, 2007, 23:48:43 PM
Ca@@o, l'iconcina "Traduci" non mi funziona.........:-[
vieni a passare le vacanze da noi. c'è compreso un corso di dialett milanes  :D :D :D :D :D :D :D :D :P :P :P :P :P :P :P
non sò ancora cosa farò da grande

RC30

Qualche anno fa ho passato tre mesi in trasferta di lavoro a Cinisello, sono tornato a Torino che mi si era allargata a dismisura la "e", figa........
Honda XR 650M '05 - Honda RC30 '89 - Honda CB 400 SS da scippo '75

K  Ho un cervello, non sono analfabeta e non sento l'irrefrenabile bisogno di deturpare la mia lingua madre con K ed abbreviazioni (almeno ci provo).

orso

 ;D ;D ;D è stato il contatto con le indigene locali ?????????? ;D ;D ;D ;D ;D ;D
non sò ancora cosa farò da grande